pondelok 16. januára 2017


DIY Sugar Lip scrup         Peeling na pery

Keďže tento rok nás zima nesmierne potrápila musíme zvýšiť aj starostlivosť o naše telo. Ja osobne som na chladné počasie veľmi háklivá a moja pokožka doslova trpí.Skúšam rôzne krémy na telo a tvár.No tento rok sa mi veľmi osvedčil môj domáci peeling na pery. Ktorý je naozaj fantastický. Jeho výhodou je to , že po použití sú vaše pery krásne a hladké (čo v tejto zime každá ocení) a taktiež veľmi chutné. :) Tento peeling si dokáže vyrobiť každá z vás za pár minút. :) 
Potrebujete: 

  • Extra panenský olivový olej - ktorý obsahuje vitamín E a mastné kyseliny, pokožku hydratuje, zvláčňuje, stimuluje proces jej obnovy a predchádza tak starnutiu a vzniku vrások. 
  • Med-má schopnosť viazať v pokožke vlhkosť a taktiež sa mu pripisujú antibakteriálne vlastnosti.
  • Trstinový cukor nám poslúži na odstránenie odumretých buniek a vyhladenie povrchu pier.
  • Potravinárske/kozmetické farbivo ( nemusí byť)
  • Nadobka



 Postup:

Zmiešame si 1 PL olivového oleja s 1 PL medu. Dobre rozmiešame a pridáme 2KL trstinového cukru. Masu dobre rozmiešame. Pokiaľ chceme môžme pridať aj potravinárske, či kozmetické farbivo. Ja som zvolila ružové gélové. Ale to už záleží od vás.
Na záver dajte všetko do pripravenej nádobky .A vuolá peeling máme hotový.

Použitie:

Peeling nanášajte na pery v malom množstve krúživými pohybmi asi 1-2 minúty (pery sa pekne prekrvia) a následne zotrite obrúskom namočeným vo vlažnej vode. 

Samozrejme nezabúdajte na používanie balzamu na pery. Môj obľúbený je momentálne od značky Balea s kokosovou arómou. :) 

Chceli by ste viac DIY ? 
Prajem Vám pekný zvyšok dňa! :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára